Where The Wild Things Are

2009.12.31. 13:11

Nem is tudom hol kezdjem, bár ezzel szerintem a film készítői is így voltak. A hónapokkal ezelőtt napvilágra került trailer és promoképek után én bíztam benne, hogy egy humoros, szórakoztató filmet látok majd, és itt nem pont egy vígjátékra gondolok, mert a story-ból kiderült, komolyabb történettel próbálják majd felruházni. Szvsz nem sikerült egy jó filmet csinálni. Nagyon nem. Az első 20 perc után úgy éreztem, inkább abbahagyom, mielőtt még nem késő, végül mégis végignéztem. Sajnos...

Hogy hol rontották el, azt nem tudom, de végig nem tudtam eldönteni, hogy komolyan kell-e venni ezt a filmet vagy nem.. Vannak ugyebár ezek a szörnyek, akik élnek valahol, a főszereplő pedig közéjük téved /nyilván  a srác képzeletében játszódott az események tömkelege, bár én már semmiben sem vagyok biztos/. Jön az ismerkedés, majd a móka, a játékok, a VADSÁG ugyebár, aztán az álmok majd a csalódás és a reveláció, mindez egy 10-éves kisrác lelki világán keresztül.

Ez a másfél óra amit rászenteltem kár volt, de lehet hogy csak az én elvárásaim voltak túl nagyok. Emlékszünk még a Végtelen Történetre? Na inkább azt ajánlom mégegyszer.


5/10 a pont, ebből egy sokkal jobbat is ki lehetett volna hozni.

 

A trailert itt találjátok:

A bejegyzés trackback címe:

https://filming.blog.hu/api/trackback/id/tr631634971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása